mandag den 24. november 2014

Skønne krøllede og vamsede bamser

Så er vi blevet lidt ældre og er ved at være så dygtige til at komme og sitte for kontakt. Vi er alle nogle dejlige kælepotter, som man bliver så glad af at være sammen med. Vi er så store at vi er klar til at få besøg af vores kommende familier og flere får også besøg de kommende uger. Alle er så søde, og ellers meget forskellige i størrelse farve og fra pjusket til vamset til blød krøllet pels. Vi ses - vuf vuf!






På gensyn ;0)

4 kommentarer:

  1. Gud, hvor er de skønne! Jeg er helt solgt! Glæder mig så meget til at se dem.
    Vh Sisse Lunau Meldgaard

    SvarSlet
  2. Hej jeg overvejer sådan en sådan lille en - jeg vil gerne have en "lille/mellem" str...
    Kan man komme og besøge jer?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Line i er meget velkommen forbi. Min tlf driller så jeg kan pt kontaktes på mail, dog her i weekenden tror jeg godt du kan ringe, i hvertfald mandag ;0)

      MvH Maria

      Slet
  3. Hej Sisse vi glæder os også til du og familien kommer :0) I kan godt glæde jer!

    SvarSlet