lørdag den 21. juli 2018

Nye portrætfotos af de skønnest goldendoodlehvalpe

Smukke Karla her er den første :0)
Sommer og sol- vi nyder at være ude i det dejlige vejr. Hvalpene er ved at være rigtig gode til kom og sit, og vi glæder os til at vise lidt træning i næste video. I dag har Emmely hjulpet med at tage portrætfotos af Jeres dejlige som nu ret så vamsede goldendoodlehvalpe :0) Et par af dem har fået halsbånd på, så jeg fortsat kan kende dem fra deres søskende.

Vi håber I vil nyde billederne og weekenden-
God fornøjelse!

Alle hvalpe er solgt, men min søster Lea har en dejlig sort goldendoodle han hvalp som mangler en familie, se mere her:
http://teddydoodle.simplesite.com/440170956 


Dejlige Karla pigen :0)

Fam. Bowleys smukke pige :0)

Hvad mon Bowley prinsessen skal hedde :0)

Også smukke Sally :0)

Hejsa familie vinker Sally :0)

Skønne Sophy pigen her har lige leget med vand :0D

Hej hej familie fra søde Sophy :0)

Trille-pigen putter lige hos Emmely :0)


Hejsa fra Trille med de søde sølv poter :0)

Ditte og familiens skønne pige :0)

Hejsa familie hvad skal jeg mon hedde :0) vinker Ditte og fam dejlige doodle :o)

Skønne Ella-pigen vinker her :0)


Hejsa mor og far, i kan tror jeg gir den gas, hilsen Ella :0)

Her har vi flotte Bailey bassen :0)

Hejsa Famile se lige hvor vamset jeg er :0)

Også dejlige Bulder- bassen til sidst af Stellas :0)

Hej familie jeg gir den også gas med at grave :0)

 Ovenfor er Stelals dejlige hvalpe og
her nedenfor kommer Rosas dejlige hvalpe


Først skønne Louis bassen :0)

Hejsa Familie se lige hvor jeg er vokset :0)

Også har vi Ingers dejlige ?Samson? eller hvad I nu finder på
sådan en dejlig stor basse skal hedde ;0)

Hej familie vinker han lige :0)

Også yndige Ronja til sidst :0)

Pyh det er varmt siger søde Ronja :0)

Tak fordi I kiggede med
Se mere om os på www.unique-dogs.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar