onsdag den 30. oktober 2019

Film med de dejlige goldendoodle hvalpe

Endelig kom der noget godt vejr forbi, så kan de store goldendoodle hvalpe komme ud og lege. Det nyder de rigtig meget og er allerede ved at være dus med kattene. Vi hygger med den og øver sit, ro og kom. De er jo så endnu, men jeg syntes at kunne se flere er ved at flytte hvad det går ud på, særligt med ro. -Hvis bare jeg ligger stiller får jeg en masse kæl og bagefter min frihed til at lege videre. De små goldendoodle hvalpe er nu godt igang med renlighed træningen og får også foder nu. De kan se og gå så godt at de kan lege med hinanden og lidt med børnene også. Det er så hyggeligt!

Denne gang er der film. Ca 6.5 min med de store, så 6.5 min med de små og herefter en lille fin hvor Ella træner med hvalpen Bodil på 15 uger. Den kom med da Ella fortæller om det hos de små hvalpe og jeg tænker øvelsen med at træne ro sammen med børn er rigtig god og kan måske inspirere.

Rigtig god fornøjelse med kigget!



Se mere om os på www.unique-dogs.com

1 kommentar:

  1. Hej Maria. Vi ser rigtig meget frem til at afhente Charlie. Håber alt er vel.
    Har du en plan for hvornår vi kan hente ham.
    Kh. Filip og Birgitte

    SvarSlet