søndag den 5. oktober 2014

Kom og reserver din hvalp i efterårsferien :0)

Nu er vi 5 uger, og er virkelig kommet godt fra start. 

Vi nyder at komme ud og lege flere gange om dagen i det gode vejr. Vi kommer løøøbende når madmor råber kom kom. Når vi vil op og hygge er vi ved at bruge strategien at sætte sig ned og vente i stedet for at springe op af børn eller voksne, og det syntes Ella pigen på 1år er rart for så kan hun også ae os :0) Vi er tre flotte fyre der mangler hjem. Lille Bamse, lidt større Sofus og lidt større igen Emil. Kom og reserver os i efterårsferien og deltag gratis i vores hvalpekursus så du er helt klar til at hente os hjem :0)

Der er taget fotos fra sjov og leg i haven :0) God fornøjelse!
Jeg prøver at sætte dem i kategori og skrive navne bilederne, men de kan godt ligne hinanden så det kan snyde, så det er bare vejledende ;0)





Her er så de flotte piger: Ajca, Thoustrup pigen og Lea 

også får i lige et foto med mig,
så i kan se hvor store de er i armene på en voksen også.


Søde Acja i fuld fart :0)

Blide Thostrup, må jeg ikke komme lidt om og putte ;0)

Helt synkront, så sødt! - Lea og Thostrup :0)

Thostrup og Acja de er som to dråber vand i lys og mørk ;0)



Thoustrup


Smukke Lea - vinker lige til sin familie

De dejlige drenge: Sofus, Emil og Billy
Sofus, Emil og Billy 
Mørke Emil og lyse Sofus

Billy- jeg tænker lige på min familie...

Sofus

Sofus- jeg elsker dig Levi

Sofus - sådan rigtig meget ;0)

Sofus

Emil - i fuld fart under Ellas gynge, sjov leg syntes de ;0)

Emil

Billy

vi følger Levi over alt :0)

og i fuld fart ;0)

De dejlige drenge: 
Bamse, Buddah og Simba



Lillebror Bamse og storebror Buddha

Simba

Simba


Buddha

Bamse

Bamse

Buddha

Aaah lige der tak siger Buddha

To frække drenge Simba og Levi

Lille Bamse kommer marcherende-
Vi ses - VUF VUF



Ingen kommentarer:

Send en kommentar